Gone



Jag flydde till Småland lite tidigare än beräknat.
Kände att Göteborg var lite för mycket för mig just nu.
Behövde komma bort.

Här behöver jag inte göra nånting.
Jag kan se ut hur jag vill,
Kan gå i pjamas hela dagen om jag vill.
Behöver inte tänka så mycket.
Behöver inte känna så mycket

 Går runt i nån sorts dvala.

Jag håller på att måla en tavla.
Jag fotar.
Jag cyklar.
Jag klappar min katt.
Jag mår bra.
Det är tyst som i graven.

Och det är fint väder!
Jag vaknar, går ut och sätter mig mitt i solen med en bra bok och en stor kopp kaffe.
Wonderful.
Det är precis vad jag behöver just nu.
Skönt.

Fast jag saknar Mikaela, bästis.
Riktigt gammal och riktigt ful bild, men vi hade det så fint den dagen så det är minnet som är grejen.






Kommentarer
Postat av: Mikaelahhahhhh

Jag älskar dig. Mongolid. Puss.

Jag vill att du ska komma hem, fast samtidigt inte. Jag tror det är jättebra att du inte är kvar i regnet med mig, för jag är inte speciellt mycket nytta nowadays ändå. På torsdag, då slutar jag, då ska jag ta tag i mitt liv. Vi ses.

2009-08-04 @ 19:34:24
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaelahhahhhh

Och vi är så grymt heta att man bara trillar av pinn direkt. Och jag är säker på att du inte ens tog den värsta. <3

2009-08-04 @ 19:35:46
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0