Have you ever been..?



Jag orkar inte dåligt väder.
Jag mår dåligt av dåligt väder.
Jag får migrän och ångest.
Och jag har en stor obehaglighets klump i magen.


Fast egentligen så är det mesta bra.
Jag har fett mycket kommit över ett visst problem.
Jag har ser saker ur ett nytt perspektiv.
Och jag vet vilka jag mår bra av.
Och undviker de som får mig att må dåligt.

Och sen så har jag massa saker jag borde göra innan jag åker bort.
Jag borde ringa tandläkaren,
ringa doktor,
lämna tillbaka försenade böcker,
köpa Wow biljett,
betala tillbaka bror,
sätta upp hyllor,
sortera i lådorna under sängen,
ge gamla kläder till någon 2nd hand butik,
plus en jävla massa mer små saker som jag inte ens orkar tänka på.




Idag har jag lyssnat på The Cure och läst en bok om anorexia nervosa,
 och det känns så fel att jag sitter och äter kakor samtidigt.

Låten



Sjukt foto sugen, inget vidare fotoväder idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0