I rather dance than talk

Jag har faktiskt sovit inatt!
Det första jag tänkte när jag vaknade idag var "åh ikväll ska jag äta godis och städa i lådorna under sängen"
torrboll.
Jag drömde att jag hade världens största rumpa.
Det var skärrande.

Sitter och lyssnar på Nordpolen
"Du kan inte försvinna ur mitt liv, du kan inte försvinna fast jag vill."
Klockrent.
För ingen försvinner, även om jag vill att de ska göra det.
Jag vill glömma, men jag vill att de ska komma ihåg.

Jag vill försvinna, jag vill fly
Men jag vill inte bli glömd.

Jag vill vara ifred och gömma mig,
inte prata med någon.
Men jag vill att de ska prata med mig,
Jag vill inte att de slutar tänka på mig.
Egocentrisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0