Dessa dar var inte gjorda för mig

Saker och ting verkar bara gå åt helvete för mig just nu.
Men det löser sig va?
Mycket är sjukt jobbigt, jag har aldrig varit så här spänd i hela mitt liv,
jag har aldrig ätit så här lite.
Jag har aldrig haft så mörka ringar under ögonen.
Heller aldrig varit riktigt så här blond.

Men knutar verkar börja knytas upp,
orosmoln skingras och jag börjar le igen.


Jag ljuger inte längre,
jag pratar inte skit längre.
Jag försöker tänka efter före.
Jag försöker att inte låta mitt hetsiga humör ta över.
Jag försöker sköta skolan.
Jag försöker vara snäll mot mamma.
Jag försöker att inte bryta ihop.


Jag har inte tänkt på dig på länge.
Det känns bra.


Sjukt mysig låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0