Dagar som går

Ringar under ögonen?

Jag känner mig ganska stum nuför tiden.
Jag gör inga nya saker,
fast i samma spår.
Egentligen trivs jag ganska bra.
Även om det var vad som känns som en livstids sen,
då får jag fortfarand en klump i magen när jag
får det noterat att du fortfarande finns,
när du kommer som en liten remider då och då.

Jag känner mig stressad,
när jag känner mig stressad går allt dåligt.
Det är väl tre djupa andetag som gäller.


Något som gör mig väldigt glad är höstpromenader.
och den här mannen




Fast något som gör mig ledsen är att han nästan inte är verklig.
Och att jag inte fotar längre, men det börjar jag nog med snart.
Nu när det är så fint ute.
Och jag har två fina begagnade analoga objektiv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0